jueves, 9 de junio de 2011

NIRE IRITZIA!!!

Gizakiok:

Eskutitz honetan gizakiok natura kontaminatzen dugula eta loreak kontaminatzen gaudela, esateko idatziko dut. Azpertuta nago hau gertatzea.

Nik uste dut zerbait egin beharko genuela kutsadura amaitzeko. Loreen usaina gustatzen zaizue? Ba kutsadurarekin jarraitzen badugu, ez duzue inoiz loreen usaina usainduko. Kutsaduraren erruz loreek beraien usaina galtzen hari dira.   

Gainera loreen usaina gutxi gorabehera 1000 edo 1200 metrotara heltzen da. Baina kutsaduraren erruz orain zolilik 200 edo 300 metrotara heltzen da.

Bestalde loreek kutsatuta badaude ezin dute polinizazioa ondo garatu eta horrela insektuek baita ere ezin dute lore on bat bilatu polen gozoa edo on aduena eta horregaitik insetuek ezin dute beraien   berregintza ondo garatu.


Hori guztia gutxi balitz gizakiok ez dugu ezer egiten hori gerta ez dadin. Nik uste dut neurri batzuk hartu beharko genuela. Ez zait ondo iruditzen guk loreak kutsatzea.

                                                                             Saioa Gorostiaga.

1 comentario: